Hem > Adventskalender > Dag 09 – Mina syskon

Dag 09 – Mina syskon

Här finns ett par stycken!

Vi börjar med helsyskonen: Miranda är nog den person som känner mig bäst i världen! Vi hörs så gott som dagligen. Hon är 2 år yngre än mig. Niklas är nyss fyllda 18. Han och jag rider tillsammans. Sigrid är 16 år och läser hotell- och restaurang. Hon vill äga ett hotell när hon blir stor. Också snäll och låter mig coacha henne.

Styvsyskonen är Marianns barn Jenny och Daniel. Jag var vuxen när vi blev delar av varandras liv så jag känner dem inte så bra eftersom vi aldrig bott tillsammans.

Halvsyskon är Theodor som är ett halvår yngre än min son. Så min pappa fick ett barn efter att jag fått mitt första barn.

Syskon är bra och bra att ha. Det är något jag ser fram emot att ge min son! :)

Kategorier:Adventskalender
  1. Cathrine
    december 11, 2011 kl. 2:55 e m

    Nu är jag tillbaka och läser bloggar! Hade ett uppehåll där under australienvistelsen. Kan även tänkas att jag tar upp bloggandet själv inom en snar framtid, watch this space!
    Himla bra den här ”utmaningen” du håller på med, med olika teman varje dag!
    Och jag håller med om att syskon är en högst väsentlig krydda i tillvaron :)

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar