Hem > Funderingar, jobbet, Valdemar > All work no play

All work no play

Igår var det några som var tvungna att stanna kvar efter kvällsskiftet på jobbet för att göra färdigt en färg så jobbet skulle slippa att betala skadestånd till en kund. Eftersom jag har en stor plan som inkluderar att hålla min chef på mycket gott humör, hela tiden, så erbjöd jag mig att stanna också. 23:30 trodde de att vi skulle bli klara.

Strömavbrott ledde till omkopplingar och massa bök så till slut var vi 4 tappra fabriksarbetare klara att gå hem. Då var klockan 2… Kan konstatera att nattjobb inte var något för mig.

Jag kom upp i morse men har varit grinig och otrevlig mest hela dagen. Och när jag öppnar munnen är det enda jag pratar om hur trött jag är just nu. Vilken kul typ jag blev liksom.

20130725-232915.jpg20130725-232932.jpg

 

Nya kläder och sömnig jag

Svängde förbi mamma för att ladda upp med lite Valle-pussar innan jobbet i alla fall. Valle är väldigt förstående till att jag jobbar så mycket – det finns ju en robot på jobbet! :)

Hur som helst är det bara 2 arbetsdagar kvar till semester! Välbehövlig sådan. Även om det kommer vara en del plugg inför omtentor. Men lite kul ska hittas på. Bland annat ranchfestival, Hoffman i Olofstorp, eventuell tur på Säveån med gummibåt samt massa bad och pussar med min badanka Valle. Och ej att förglömma eventuellt en tå-operation på måndag morgon.

Längtar efter att inviga den här fantastiska saken som råkar vara en fin bikini som faktiskt passar. Så man kan leka, plaska och simma med Valle utan att oroa sig att bikinitoppen ska ramla av… Sweet ska det bli.

20130725-232950.jpg

Rosa krokodil is the shit

 

Kategorier:Funderingar, jobbet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

