Hem > jobbet, Livet, Valdemar > Miss Zombie

Miss Zombie

Ja såhär trött har jag nog aldrig tidigare varit. Blev en öl framför tv:n i fredags.
Lördag morgon fick min arbetskamrat, som skulle ringa och väcka mig, ringa 4 gånger innan jag ens orkade svara. Han pratade med mig 3 gånger innan jag gick upp.
9 timmars jobb senare åkte jag till mamma för att hämta Valle. Blev kvar där i flera timmar innan vi åkte hem där jag placerade mig på soffan ett par timmar innan vi orkade sova.
What a weekend.

20130721-231236.jpg

20130721-231250.jpg

20130721-231305.jpg

20130721-231317.jpg

Kategorier:jobbet, Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

