Hem > Foton, Livet, Valdemar > Sweet Sunday

Sweet Sunday

Dagen inleddes med besök på jourcentralen med min blödande fot. Nageltrång som måste opereras. Jag som var så nöjd att mina nya piercingar slutat infektera sig. Borde haft bättre koll på den där bråkiga tånageln.

Läste på lite om nageltrång och de säger att man ska ha långa tånaglar och luftiga skor för att förebygga. Jo tjena, lättare sagt än gjort när man är en kvinna som drar stl 42… Får ju för 17 fila tånaglarna på ovansidan för att få på mig löpardojjorna.

Efter det drog vi till stan, jag och Valle. Överlycklig hittade jag en söt klänning jag spanat in på en tjej på Konsum härom dagen.

Lite seriösa skjortor blev det också – juristlinjen termin 3, jag är redo! Har gjort en röjar-insats i garderoben också för att få plats med de nya fynden.

Ett nytt träningslinne blev det också. Vad i hela fridens namn jag nu ska med det till nu när jag är halt!? Jaja, shopping gör mig gladare iaf. Även om jag inte orkar hitta på något som jag kan göra med mina nya fina kläder. :)

Riktigt varmt har det varit idag. Vi slappar som attan och gör det enkelt för oss. Har ätit hamburgare de senaste 3 måltiderna. Barn är underbara, som aldrig klagar eller ifrågasätter nåt. ;)

20130721-232430.jpg

20130721-232439.jpg

20130721-232453.jpg

20130721-232503.jpg

20130721-232512.jpg

20130721-232519.jpg

20130721-232528.jpg

Kategorier:Foton, Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

