Hem > Foton, jobbet > Livet som skiftarbetare

Livet som skiftarbetare

Så trött man blir av att jobba!

Kvällsveckorna har förvandlat mig till en stammis på alla hämtmat-ställerna i närheten där jag bor. Kina-mat, pizza, kebab, thai-mat äter jag till lunch och tar med resterna till jobbet. Sover hela förmiddagarna.

Och när man väl tar sig till affären för att handla så köper man bara korv med bröd.

20130725-232106.jpg20130725-232129.jpg

 

Mat för hela veckan!

Klädstilen får också ta lite stryk när man drar på sig flipflopp-skor och alla möjliga mysiga kombinationer. Stor-paket från Ellos har äntligen kommit. Skoj skoj. Massa nya kläder att ha på mig när….. När jag inte orkar göra någonting mer än att jobba och sova. :)

Lite har jag fått gjort utöver jobbet iaf: Coachsamtal, juridikplugg och en halv bokrecension till NLP-kursen. Lagom.

20130725-232115.jpg20130725-232143.jpg

Kategorier:Foton, jobbet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar