OMG

You are actually right… And I was wrong: She is absolutely gorgeous! :) love it.

hell

Ja här kommer första livstecknet från mig på ett tag.

Jag var på Hofman i Olofstorp i lördags. 12 km och 12 öl. Gick sådär. Det här med att dricka när man mår dåligt… Är ju inte en superbra idé. När ska man fatta det?

Fick höra världens bästa citat ”If you feel like crying, just get naked”. Ett väldigt bra citat. Inte en riktigt lika bra idé dock. Hmm.

Hur som helst, från och med nu har jag tänkt att bara råka ut för bra saker.

Som idag:

  1. Vaknade i tid till tentan
  2. Skrev ok på tentan
  3. Kollat på Leverage sen jag kom hem.

Valle är på landet med moster. Jag tänkte sova mig pigg och sen hugga in på träningen.

554577_563592227038141_1424405972_n

 

Touché…

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

