Hem > Foton, Funderingar, jobbet, Livet, Valdemar > Yee-haa semestertider!

Yee-haa semestertider!

I fredags tvingade jag mig till Linné för öldrickande med mina gamla kompisar. De är nog dem jag träffar mest för tillfället. Me like!

Hem tidigt, sova fort och upp tidigt för lördagsjobb.

Låååång arbetsdag innan jag stämplade ut för efterlängtad SEMESTER! Lika välbehövlig som välförtjänt. :)

20130729-234641.jpg20130729-231233.jpg

Jätteglad! :D

Idag började semestern på riktigt. Barnvakt, soffa och nybakta bullar. Sova middag flera timmar. Hade tänkt plugga men får nog börja med att varva ner ordentligt. I don’t feel like doing anything! Bråkig tå hindrar mig från att träna. Någon sa jag verkar behöva en intervention för mitt bullätande och det kan jag nog hålla med om.

Å andra sidan har jag av mer än en person den senaste tiden fått höra att jag är Creepy… Inte är väl jag creepy? :) Det tänker jag inte skriva under på. :)

Jag och Valle stack och testade Bergsjöbadet med Mirja och Loppan. Var mycket trevligt. Ganska litet men inte lika mycket folk som i Delsjön och lättare att hitta parkering. Ska bada någon annan dag med Matilda och Zerox när vädret tillåter nästa gång.

20130729-231416.jpg20130729-231426.jpg

Lugn start på dagen och glad med nya bikinin

20130729-231508.jpg20130729-231457.jpg

Valle Myspropp plockar blommor till sin mamma <3

Ser också fram emot fredag då det blir roadtrip och ranchfestival. Har haft mardrömmar om att jag kommer glömma bort hur man kör bil dagen då det gäller (det är jag som ska köra) så hoppas inte det är tecken på något särskilt. ;)

 

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

