Hem > Funderingar, jobbet > Fredagsöl vs. Pirat

Fredagsöl vs. Pirat

Hela veckan tänker jag såhär: Klart som fan jag ska ut på fredag. Måste hitta på nåt skoj. Tänker inte jobba på lördag.

Ju närmare fredagen det går tänker jag såhär: Jaja, jag kan väl jobba lördag då. Men jag ska fan ut på fredag. Lite skoj måste man ha.

Hela fredagen på jobbet tänker jag såhär: Fan va skoj det ska bli att dricka öl ikväll. Trevligt, tidigt och hem och sova tidigt för att orka upp lördag.

Och nu, fredag eftermiddag kl 17 sitter jag i soffan och är så trött att jag undrar varför skulle jag ut över huvud taget?

Jaja, får se om man orkar rycka upp sig. Mensa-träff och eventuellt Kellys-öl också. Vi får se.

pirate

 

Och det här är något jag ska testa på semestern som börjar om en vecka!

Kategorier:Funderingar, jobbet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

