Hem > jobbet, Valdemar > Smiley

Smiley

Häromdagen testade jag första gången en joggingtur med Valle bredvid på springcykeln. Gick rätt bra faktiskt. Stylade oss med likadana International-tröjor. Skitsnyggt. Valle hade med sin leksakstelefon i fickan och jag tror han blivit inspirerad av mitt telefongrejande för han stannade under löpturen och låtsades få ett samtal.

20130705-184057.jpg

Akzo Nobel International Färg alltså

Valle har varit jätteduktig och låtit sig slitas upp på morgonen och lämnas tidigt på dagis. Bara upp, kläder och dagis direkt. Min prins. Vi har flängt runt lite några dagar men nu har vi bara mys.

20130705-184432.jpg20130705-184441.jpg

Kvällspromme och sov-nos däckar i hallen

Idag drog jag och Sigrid till Tribe för varsin ny piercing. Jag gjorde en till som gjorde skitont. Blev inte bättre av att jag blev så sjåpig strax innan att det slutade med att killen piercade mig i smyg, innan jag var beredd. Så får man inte göra. Sigrid gjorde en smiley iaf.

20130705-184414.jpg20130705-184423.jpg

Smile och smiley

På jobbet är det mycket nu. Känner att jag hela tiden ligger steget efter och inte hinner vad jag känner att jag borde. Har sedan flera dagar börjat prata om jobbet redan i bilen på väg dit. Detta har nu eskalerat till att jag drömmer om jobbet. :]

Igår var jag och Valle så trötta att vi la oss i sängen kl 19 och släckte runt 20:30. Ikväll blir det nog en ännu tidigare kväll med tanke på att jag längtat efter att sova sen vi kom hem. Jobb imorgon byttes mot ledigt nästa fredag. Känner jag har ett bra förhandlingsläge just nu när jag är den enda som kan komma in lördagar på den maskinen som behöver gå.

20130705-184448.jpg

Jo tjena, vem orkar med passion och leva ut drömmar när man knappt orkar hålla sig vaken?
(Och mina drömmar handlar visst för tillfället om jobbet, så ja just det, jag lever redan drömmen :S)

Kategorier:jobbet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

