Hem > jobbet, Livet, Valdemar > Lördagstrött

Lördagstrött

Igår var jag på pubkväll med Mensa för första gången. Trevliga, roliga människor. Mer sånt får det bli. Jag jobbade idag så åkte hem tidigt från mensa-träffen. Det var dock tillräckligt för att förvirra mig ordentligt, se inköpslistan jag skrev när jag kom hem.

Snurrigare än vanligt. Och igår morse stod jag på parkeringen och försökte låsa upp fel bil. Snyggt. Tankspridd och trött. Btw, det gick vägen att få ledigt på tisdag, mot att jag jobbade idag. Min tillfälliga chef är verkligen snäll. :)

20130629-212557.jpg20130629-212609.jpg

Mensaträff och inköpslista med ovanligt mycket citron och ägg (!?)

Lite fint har det blivit här hemma. Ny hallmatta. Miranda fick en steghylla i födelsedagspresent av mig och Niklas. Diverse prylar i hennes rum; gungstol, hyllor, kista, spegelbyrå, etc. så steghyllan hamnade i köket. Me like.

20130629-212642.jpg20130629-212649.jpg

Solig matta och trevligare kök

Efter jobbet idag hämtade jag Valle som kom hem från Norrland tidigt i morse. Mys med min bästa kompis! Vi har bara tagit det lugnt ikväll. Lekte med hans nya Lego Chima, kollat Djungelboken och ätit lördagsgodis. Snart sova. <3

20130629-212623.jpg20130629-212631.jpg

Min fina prins

Ska se om vi kommer igång med träningen imorgon. Kommer kännas bra.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

