?

Alla fortsätter att vara så snälla mot mig och jag kan för mitt liv inte förstå varför.

Tillbaka på jobbet idag. Jag sa till pappa att jag kände mig överflödig på jobbet då vi är många där. Han kontrade med att det är jag som har koll på läget på avdelningen. Vem jag? Koll på läget?!

På jobbet – möjligtvis. I livet – not so much.

Det verkar som att arbeta är något jag faktiskt är bra på så jag ska framöver hänge mitt liv åt det. Ska jobba hårt, länge och mycket. Och sova gott, träna och äta nyttigt så jag orkar arbeta ännu mer.

Har också varit på Ikea med min bror och köpt nya kuddar och blommiga sängkläder. Nu ska här sovas. Det passar mig alldeles utmärkt eftersom jag skäms så mycket att jag aldrig någonsin tänker göra någonting nånsin igen. Eller prata med någon.

Så lika bra att göra fint här hemma eftersom det är här jag ska spendera all min tid. God natt!

funny-quote-stupid-decision

Så sant som det var sagt

Kategorier:Funderingar, jobbet, Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

