Hem > Foton, Livet > Det nya svarta

Det nya svarta

Denna regniga söndag spenderas i soffan. Valle spelar och jag intalar mig att jag får något gjort i pluggväg. Är egentligen mest sugen på att åka och handla. Men vet inte riktigt vad, var i Allum igår och hittade ingenting i klädväg. Okänt också om jag har några pengar. Får se vad som händer. Nåt får vi hitt på iaf innan jag dööör av tristess.

Tråkdag.

20130616-144153.jpg20130616-144144.jpg

Sugmärken är det nya svarta och mage börjar likna något efter en veckas situps

20130616-144321.jpg20130616-144343.jpg

Aptrött posar med rosa underkläder och till höger ser vi min kompis Jakob

20130616-144404.jpg

Dagens kloka ord

Kategorier:Foton, Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

