Hem > Funderingar, jobbet, Livet, Valdemar > One week down…

One week down…

…just rest of the summer to go! ;)

Första arbetsveckan avklarad! Duktig Martina som inte jobbar lördag idag.

Gårdagskvällen blev ett himla funderande fram och tillbaka om jag skulle till gymmet eller baren. Slutade med godis i soffan framför Legally Blonde. Så trött kan man vara. Duktig Martina som kände efter ordentligt innan jag bokade upp mig på saker.

Veckan har varit trevlig. Ridning i torsdags före jobbet på söta Renommé. Sigrid och jag har tagit med roliga matlådor till jobbet. Vi käkade också lunch på restaurang Usagi en dag före jobbet. Kina-mat är verkligen jättegott. Mer sånt.

Vi har också pratat om att massera varandra. Jag får träningsvärk i ryggen av jobbet så hade varit gött att knådas upp ordentligt. Sweet att slippa betala för thai-massage som ändå kostar en del. Dessvärre har både Sigge och jag varit för trötta för att styra upp detta. Än.

Nästa vecka väntar också trevligheter. Är bjuden på midsommarfest. Valle åker till Norrland. Samt certifiering i NLP Mastern. Nu kommer Valle strax hem. Får se vad vi ska hitta på.

20130615-140225.jpg20130615-140211.jpg

På onsdagen efter 3 dagars arbete var jag varm och trött…

20130615-140233.jpg20130615-140242.jpg

…på torsdagens ”tidiga” ridlektion kl 10 var jag mer grå i ansiktet av trötthet…

20130615-140256.jpg20130615-140308.jpg

…och voilá: På fredagen var jag helt utslagen och hade dessutom tjuvrökt i bilen. Så kul kan man ha…

 

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

