Hem > Funderingar, jobbet, Livet, Valdemar > Halsfluss

Halsfluss

Note to self: Inte dricka alkohol när man  är sjuk. 1: Man blir jättefull. 2: När man vaknar är man bara ännu sjukare. (Det här kanske var något jag borde vetat om.)

Halsfluss var det här. Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde igår. Halsen gjorde så ont så jag inte kunde äta. Feberfrossa. Under natten vaknade jag varannan timme. Fruktansvärt. =/ Mamma har varit här med medicin, mat, ännu mer mat och hämtat Valle.

Jag har legat på soffan och grinat med en blöt handduk över pannan. Valle har tröstat: ”Mamma, har du sprungit så långt?” Haha, han tycker visst att jag verkar må som jag gjorde efter Göteborgsvarvet.

Träningsvärk efter bowlingen i fredags har jag också… Annars började fredagkvällen bra iaf. Parkhäng med Agneta och John. Handla strumpor till bowlingen. Ja kvällen slutade bra också. Bortsett från att jag var sjuk då. På Kellys köpte jag en öl. Som bartendern snabbt ångrade att han gett mig, och tog tillbaka. Hehe, så kan man väl inte göra? :)

20130602-173619.jpg

John och Agneta

20130602-173635.jpg20130602-173654.jpg

Jag och jag och Arturo

20130602-173720.jpg

John, Göran, Andréas och Ulf

20130602-173706.jpg20130602-173730.jpg

Ja här börjar det spåra ur som sagt

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

