Hem > Livet, NLP, Träning och Hälsa, Valdemar > Regnbågens färger

Regnbågens färger

Idag blev vi äntligen klara med veckans (eller ja, vårens) stora grupparbete i skolan. Jag gillar inte grupparbete över huvud taget. Detta gick ok men känner att när man är 5 personer i en grupp så får man inte riktigt fram det man vill. Arbetet blev väl bra men jag satt mest och surade för att ingen lyssnade på vad jag sa. Det var ingen hit att släpa med datorn till skolan heller. Urk så jobbigt. Jaja, ledigt imorgon ska väl få mig på bättre humör.

Sol som skiner, långhelg och löning firades med pizza till Valle och kebab till mig. Mys. Sen har vi mest bökat omkring i soffan. Vi är så trötta! Ska bli skönt med en lugn helg. Jag har mest längtat efter att sova.

20130425-191747.jpg20130425-191728.jpg

Valle lika upprörd som jag över datorn i min väska och igår hade han klackskor när jag hämtade honom på dagis

Jag är tillbaka i mitt återkommande projekt att bli piggare. Mer sömn, mer träning och mer nyttiga matvanor tror jag är nyckeln. Ska prova det iaf. Jag har fyllt helt kylen med nyttigheter så man inte kan låta bli att äta grönsaker när man slänger ihop mat. Sellerismoothie med spenat, ett glas tomatjuice om dagen och inget festande förrän jag är pigg och glad igen. Sounds just like a plan!

20130425-191715.jpg20130425-191739.jpg

Drinkar i regnbågens färger samt dagens frukost innan den mötte stavmixern

Imorgon ska jag till gymmet första gången på 3 veckor? Dags att ta tag i det här. Jag vet att jag mår så mycket bättre när jag tränar så jag fattar inte varför jag låter bli? Hur som helst har det inhandlats lite matchande träningskläder i pigga färger idag. Ska nog pigga upp. Hoppas jag! :)

20130425-191754.jpg20130425-191802.jpg

Nu finns det inga ursäkter, med såhär fina nya kläder! :)

rainbow-field

Yep, regnbågens färger på både kläder och mat numera <3

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

