Hem > Livet, Plugg, Valdemar, Valle-citat > Clueless

Clueless

Tenta i fredags gick sådär. Känner att jag prioriterat annat än plugg under veckan. Skärpning nu.

Firandet gick desto bättre. En lång kväll. Jag, Alexander och Isabella började på Dubliners. Gick sen vidare till Pinchos, Kellys, Haga och till sist tillbaka till Dubliners. Låtit andra handla drinkar med mitt kreditkort. Snackat om helt flummiga saker med massa folk från skolan (som jag knappt minns hur de såg ut). Och så vidare.

En riktigt rolig kväll. Som avslutades på soffan hos en kompis (eller ja, ok, jag tog väl sängen och han tog soffan) eftersom han var orolig att jag inte skulle lyckas ta mig hem. Värdigt.

Nåja, orka vara seriös.

20130421-184233.jpg20130421-184243.jpg

Taggad och drinkar

20130421-184253.jpg

Inte världens bästa bild men ändå den enda bilden på hela vår study group

Valle kom till mig igår kväll. Sovandes. Vi körde stormys på soffan. Mys som fortsatte i morse. <3

20130421-184309.jpg20130421-184317.jpg

Soffmys och busfrö

Vi har börjat spela Candy Crush Saga på FB, Valle och jag. Jag skojade med honom i morse och sa: ”Du är en Candy Crush, Valle!” och får till svar: ”Och du är Tasty!” :)

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

