Hem > Funderingar, Livet, Plugg, Valdemar > Nässpray och syre

Nässpray och syre

Måste påpeka att här ekar tomt med kommentarer. Här som händer så mycket spännande saker i mitt liv.

Vi har ju vart hemma större delen av veckan, Valle och jag. Jag har smugit i honom nässpray när han somnat några kvällar. Helt ok att göra. När jag sov middag häromdagen vaknade jag dock av att Valle var på väg att sticka nässprayen i min näsa. Hmpf! Inte ok. (:

Annars var det dags att ta tag i skolan idag. Oh herre vad jag har missat. Allt om Skadestånds- och Försäkringsrätt faktiskt. Utom en timme i måndags. Obegripligt var ordet. 7 dagar kvar till tentan. Blir nog bra.

Vet inte om jag skrev det, men en på jobbet sa en rolig grej för några veckor sen när jag klagade på att det var så svårt i skolan: ”Klart som fan att det är svårt! Vad fan tror du jag går runt här och rensar ventilationer för?” Haha, så bra :)

537305_617452961601648_608066070_n

 

True

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

