Hem > Foton, jobbet, NLP, Plugg, Valdemar > Business edition

Business edition

Igår var det NLP-fortbildning på slottet (Villa Överås). Gothia Akademi som håller NLP-utbildningarna har en årlig gratis fortbildning och efterföljande fest. I år var det alltså påskfest.

20130329-143351.jpg

 

Här är slottet

Så coachning och nätverkande under dagen. Riktigt trevligt. Alltid kul att träffa nytt folk och lära sig nya coach-verktyg. Ännu roligare att bli coachad. Jag passade på att göra lite reklam för jobbet – både jobbskjorta och jacka var på. Vi åt lunch på Fokus och där trodde folk jag kom direkt från båtmässan. :)

20130329-105008.jpg20130329-105024.jpg

Business edition!

Efter dagen åkte jag och hämtade Valle på dagis och lämnade honom hos morfar och Teo. Bara hem, byta om och kolla tenta-resultatet innan kvällen hade jag tänkt. Skulle fira tentan hade jag tänkt. Dessvärre var det ett stort fett U på den. Var inte ens i närheten av godkänd. Buuuuuuhuuuu. Bara att boka in omtenta. :/

Jag stannade påskfesten och hjälpte till att städa i lokalen och promenerade hem när de andra gick ut. Gjorde min specialitet också: Köra disken i stor-diskmaskinen. Vad är det med detta jag gillar? :) Normalt att gilla att diska? Speciellt i partyklänning.

20130329-105122.jpg20130329-105109.jpg

Miranda är bortrest så jag passade på att låna kläder av henne. Och kycklingarna i marsipan var sjukt goda!

Nu blir det strax att rycka upp sig och bestämma vad jag vill hämta först: Bilen eller barnet?

20130329-105243.jpg

:P

 

Kategorier:Foton, jobbet, NLP, Plugg, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

