GLAD PÅSK

Visst är vi fina?! :)

20130327-210934.jpg

Bästa kortet, dom där jag har kökshandduk var inte lika bra och den luktade konstigt. Haha

Igår var jag överlycklig efter ett besök hos frissan. Gott humör byttes snabbt mot surare sinnesstämning under ridlektion på Miss Söt och Seg (Maräng) i stallet. Gillar inte sega hästar. Bönade och bad att slippa henne på hoppning nästa vecka. Vi får se vad som händer. Kan nog tänka mig vilken häst som helst utom henne. Och mr Pippi hoppas inte (knäna?). Eller ja han heter inte Pippi, bara kallas så. Han heter Indiana Jones egentligen. :)

20130327-210754.jpg20130327-210813.jpg

Gårdagen: jag och Maräng

Valle brukar inte bry sig riktigt vad vi hittar på men igår blev han fullkomligt vansinnig när han fick höra att jag träffat hästarna medan han var hos momme. Och nåde det humöret. Han var fortfarande upprörd över detta idag när jag hämtade på dagis idag. Vi åkte till Göteborg City Airport (som av någon anledning inte ligger speciellt centralt, snarare lååångt ut på vischan på Hisingen) för att lämna momme, moster Kigge, moster Troll (Miranda) och Laila. De ska till Mallorca över påsk.

Inte helt genomtänkt att vi på väg ut till bilen insåg att vi inte ryms i bilen. :S Haha. Man är inte lagomt förvirrad ibland. Löste sig iaf. Jag och Valle passade på att svänga förbi stallet då det låg på vägen hem. Vi käkade ute också. Och med att äta ute menar jag McDonald’s på Stigs Center.

20130327-210948.jpg

Yeee-haa!

Jag kör för tillfället någon form av vila från träningen. Orka liksom. Ska se om jag blir piggare av detta. Har ju en tendens att springa sönder mina fötter när jag beger mig ut också (naglar som är på väg av, skavsår. Konstigt, skorna är inte direkt nya). Häromdagen insåg jag att mina fötter inte är det enda jag slitit ut i min väg. Även lagboken har fått göra sitt. Vad härnäst? :o

Annars går skolan helt ok för tillfället. Gillar min study group. Vi är nyss klara med Immaterialrätt som är väldigt intressant. Denna veckan har vi hoppat på Konkurrensrätt som även det är sjukt intressant och rätt kul (jag vet, undrar också vad som är fel med mig :P). Regler, företag, krångliga felscheman, duktiga föreläsare. Loving it!

20130327-211008.jpg

Men lagbok, jag är inte i närheten färdig med dig ju!

Annars har jag varit hos min coach idag och tror jag gjort framsteg. Känns bra iaf. Och imorgon blir det fortbildning i NLP på Gothia Akademi med efterföljande påskmiddag. Valle ska sova hos morfar. Det går bra nu! :)

20130327-211058.jpg

  1. farmor
    mars 28, 2013 kl. 2:15 e m

    Det var dem finaste och sötaste påskkärringar jag sett.Glad Påsk på er. Ge farmors gullpojke en kram från mig.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

