Hem > Funderingar, jobbet, Livet, Plugg, Valdemar > Free to be you and me

Free to be you and me

So much to do so little time.

Förra veckan var jobbig. Känner att det vart alldeles för mycket. Jag brukar gilla det. Men blev alldeles snurrig i skallen där torsdag-fredag efter tentan. Med syskonträff, lördagsjobb, gäster här lördag. Kändes som att jag just kommit hem från jobbet lördag eftermiddag när jag vaknade på söndagen.

Ändå har jag inte gjort så mycket. Det var mest när alla planer skulle flyttas runt, folk ville ses andra tider, när jag inte kunde. Det fick pulsen att stiga. Så vill jag inte ha det! Känslan av att nästan drunkna. Att man ger lillfingret till alla man bryr sig om. Ändå tar alla hela handen och drar, draaaar, tills armen lossnar och det inte är något kvar av mig.

Samtidigt. Jag vill ju göra alla sakerna. Måste bara ha prio-listan lite klarare framför mig. Jag är så tacksam och glad att jag har så många vänner som vill träffa mig! Angenäma bekymmer egentligen. :D

Annars går skolan bra. Har skaffat mig en liten study group på 3 personer. Igår började vi läsa immaterialrätt och det är något jag verkligen gillar. Gillar föreläsaren också. Min kompis känner honom. :) Ja sedär, jag räckte till och med upp handen och pratade på föreläsningen. Hör till ovanligheterna när vi är samlade i helklass 240 pers. Yay me.

Idag gör jag inte ett skit. Mer än besök på vårdcentralen, gymmet, plugg och ridning ikväll. Imorgon NLP-kurs. Och våren är på väg. Har lekt ute med Valle en del. Skoj.

20130312-123047.jpg20130312-123019.jpg

Moster Motorcykel = Mostercykel och våra fina Musse Pigg-tröjor

20130312-123059.jpg20130312-123243.jpg

Leka sova och köra ”motorcykeln” på bakhjulen

20130312-123129.jpg20130312-123158.jpg

Soffmys och gungmys

20130312-123142.jpg

Valle och Barbie-dockor på dagis. Jag bad om lite skratt och fick ovan synliga ansiktsuttryck som respons ;)

20130312-123208.jpg20130312-123221.jpg

Utsikt från en gunga som Valle knuffade fart på. Lek som passar trött mamma utmärkt

20130312-123256.jpg

Kloka ord

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

