Hem > Plugg, Valle-citat > Farmors Gullpojke

Farmors Gullpojke

Här var det glest mellan inläggen! Va fan, jag är nästan lika kass på att blogga som ni är på att kommentera. :)

Valle har kommit hem efter en vecka i Norrland. Och kallar sig numera Farmors Gullpojke.

Idag var vi på äventyr: *trumvirvel* Biltvätten! Grymt kul. Lika spännande för mig som för Valle. Tror inte jag tvättat bilen på 2 år (!)… Jag har dock tänkt att jag ska dit i 1 år ungefär. :)

Igår vid läggning var Valle rolig:
– Nu tror jag du är så trött så du inte vet vad du heter, sa jag.
– Jag heter Valdemar, svarade Valle.
Såklart.

20130307-232750.jpg

Kvalitetstid med liten bror och son

Första tentan (av 3?) i Civilrätt gick av stapeln idag. Antingen är jag ett juridiskt geni! Eller så gick det helt åt skogen. Numera är det inga problem att slänga sig med paragrafer åt alla håll, inte att tillämpa dem heller. Frågan är bara om man hittat rätt paragrafer?

Time will tell!

Nu sova och upp tidigt och besöka gymmet. Minns inte riktigt när jag var där senast. I måndags?

Ska bli gött.

20130307-232859.jpg

Detta var jag vid 21-tiden igår kväll när _avgvrunden före tentan_ kom till mig. Alltså våra lärare har sagt att det är helt normalt, att man helt plötsligt når avgrunden en tid innan tentan, då man inte tycker sig kunna någonting. Det brukar vara en fördel att nå det stadiet ett par veckor före tentan, inte kvällen före. Nåja

Kategorier:Plugg, Valle-citat
  1. farmor
    mars 12, 2013 kl. 8:17 f m

    Härligt, jag blir så glad att han vill vara farmors gullpojke även när han är i Göteborg.Han är ju världens goaste,längtar jämt efter att få träffa han. Kram på er

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

