Hem > Funderingar, jobbet, Livet, Valdemar > Ladda batterierna

Ladda batterierna

Då laddar vi inför en tung vecka.

Laddar upp med söndagsjobb. Har ätit middag hos mamma med syskon, mormor och pappas kusin Olle. Är som en zombie. Idag kom tenta-ångesten också. Insikten om hur lite jag kan. Och hur mycket jag har att läsa.

Vi inleder veckan med farfars begravning imorgon. :(

Tätt följt av tentaplugg och Valle som kommer hem från Norrland. Torsdag tenta.

Och varför inte lite lördagsjobb, löpträning och coachning där emellan också?

Jag sitter mest och dagdrömmer om att bli massageterapeut istället. Som om jag hade tid för det.

Känns inte helt rätt. När allt händer på en gång. Veckan därefter blir det NLP-kurs i 3 dagar och en tung vecka då med. Jag är bara glad att det inte krockar med tentan som det gjorde sist.

Snoooze?

20130303-200126.jpg

Titta vilken fin. Jag har gjort den själv. Alltså en reklam om att bli massageterapeut. Och någon behöver öva lite på sina engelska grammatikkunskaper ser jag

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

