Hem > Livet > 80’s party!

80’s party!

80-talsfest var skoj!

God mat, stark men svinäcklig välkomstdrink, glada gäster, en full jag bland släktingar som aldrig sett mig dricka tidigare (typ mormor…), färgglada kläder, gott vin, poängpromenad och musikquiz.

Mirandas lag vann quizen. Jag drog in mitt lags endaste poäng. De enda frågorna jag kunde, som såklart ingen annan kunde, Mötley Crue och Imperiet. Vem lyssnar inte på Imperiet liksom? Och vem vet inte vilket band Pamela Andersons före detta spelar (spelat?) i?? :o Vi skulle såklart vunnit, David Hasselhof hette laget. :) Jag och Miranda kom delad 1:a plats i poängpromenaden också, men vi förlorade i utslagsfrågan.

Jag trivdes oroväckande bra i mina 80-talskläder och blev utröstad till bästa klädsel bland tjejerna. Vann dock inte pris för det, kusin Anders drog hem den vinsten. Hårdrocks-Anders! :) Jag hade köpt tajts och clips på Myrornas. Resten hade jag hittat hemma! Brukar jag ha på mig sånt här? :) Miranda, jag och hennes 2 vänner hade gjort oss i ordning hos oss innan. Mötte några småtjejer i trappen på väg ut som sen hade stått i fönstret och tittat storögt på våra färgglada ben.

Tyckte det var riktigt lyckat! Gillar också mammas grannes kommentar till pappas utstyrsel: ”Mikael, jag minns inte att du hade fez på 80-talet” Haha

20130302-164200.jpg20130302-164239.jpg

Jag!

20130302-164249.jpg20130302-164327.jpg

Värdinnan Siggelito och till höger trubadur Arian :)

20130302-164339.jpg20130302-164436.jpg

Pappa med äkta fez (mycket viktigt att den var äkta) och till höger synes Anders och hans tjej Emma och jag och Miranda

Kategorier:Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

