Hem > Livet, Valdemar > Snart är det våååår

Snart är det våååår

Valle har tjatat om sin gröna ”motorcykel” (springcykeln) som han sett liggandes i bagaget på bilen ett tag nu. Jag förklarade att vi inte kommer plocka fram den förrän det är varmare ute.

Häromdagen tittade solen fram och jag nämnde det för Valle och han började genast prata om cykeln.

Bara att släpa med den till dagis, på med hjälm och så tar han sig hem från dagis för egen maskin. :)

Nu kommer snart våren!

20130221-224152.jpg20130221-224208.jpg

 

Lycka!

20130221-224217.jpg20130221-224223.jpg

 

Köra terräng

20130221-224159.jpg

 

Svettigt efter en cykeltur på 600 meter ;)

Jag hade lite sent besök här av Mirja och Loppan ikväll. Trevligt!

Imorgon åker Valle till mormor och sover så ska mamman på äventyr i Linköping. Skoj!

Ikväll sitter jag och nöter Super Mario på datorn. Valle sa till mig när jag spelade: ”Den är för svår för dig!” Numera kan han spela när han är vaken så spelar jag när han sover. Hmpf! ;)

Det känns över lag som att det händer spännande saker framöver. Sweet

Kategorier:Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

