Hem > Funderingar, Livet > Typ high school reunion

Typ high school reunion

I lördags bar det av på 30årsfest hos en gammal kompis, Carl. Det blev lite av en high school reunion. Åtminstone för min del. Man har de flesta på FB såklart men det var flera som jag knappt träffat de senaste 14 (!!) åren. Spännande!

Det var jätteroligt och jag blev positivt överraskad av att alla blev så glada att se mig! Vilken kick! :) En riktigt trevlig kväll och jag skulle inte ha något emot att träffa dessa roliga människor lite oftare.

Jag antar att man kan säga att det var mitt gamla gäng! :) Jag som inte trodde jag hade något gäng. Det var intressant att se vilka som förändrats enormt. Och vilka som inte förändrats alls. ;) Glada, underbara människor. Definitivt mer sånt det här året!

Stop thinking of what could go wrong and start thinking of what could go right !

20130218-202950.jpg20130218-202959.jpg

Förberedelser :) Gillar också att dricka vin med syrran. Känns nästan som att vi är vuxna ;)

20130218-203007.jpg

Emmie och födelsedagsbarnet :)

20130218-203015.jpg

Evalena (man måste liksom smygfota folk istället för att säga till…)

party

Alla (nästan?) Bild ärligt stulen från Carls FB :)

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

