Hem > Funderingar, jobbet, Livet > Händer just nu

Händer just nu

Jag är fullvärdig Mensa-medlem! Stort ansvar. Speciellt biten där jag måste hålla tyst om medlemmar som inte vill göra sitt medlemskap officiellt. Spännande! :) Å andra sidan, kan de hålla tyst om sitt egna medlemskap ska väl jag knappast vara sämre. Ska bli skoj att hänga med dem iaf. Såg också att det bara är cirkus en fjärdedel kvinnliga medlemmar. Sweeeeeet! [Till skillnad från en viss Handelshögskola med motsatt förhållande.]

20130215-190351.jpg

 

Grattis till mig!

Mina storslagna planer imorgon blev ändrade till förmån för *trumvirvel* JOBB. Vet inte riktigt vad som hände där, här ser ni sms-konversationen med min chef. Är jag så lättövertalad? :o

20130215-190358.jpg

 

Jag verkar vara lite förvirrad. Men men, jag kan väl jobba :)

Idag har jag officiellt påbörjat min coachingläxa. Hitting the dating scene officially. Spännande eftermiddag! Det gäller att kasta sig ut. Om man ska hitta någon som fångar en. Eller nåt. :) Ska vi bara lyckas matcha någon som känner något för mig med någon jag kan känna något för. Och jag ska ha roligt under tiden. :D

20130215-190406.jpg

 

Första intrycket är viktigt! Såhär såg jag ut :)

Jag saknar dock min lilla Valle tokmycket! Speciellt när jag tidigare idag fick höra att han saknade mig lika mycket! Nåja, ska ha riktigt skoj med han nästa vecka. First things first. På schemat nu: Pannkakor med Miranda!

PS: Har hittat en ny serie att följa som är grymt skoj med hög igenkänningsfaktor. The Mindy Project. :)

Kategorier:Funderingar, jobbet, Livet
  1. Cathrine
    februari 15, 2013 kl. 8:27 e m

    Kul med ett medlemskort och allt :). 18.15 skulle passa mig bäst nästa fre, jag slutar 17 och fredagar är väldigt stressiga så inte en chans att jag kan gå en sekund tidigare och sen tar det mig en stund att cykla hem och så. Tro mig, du vill inte vänta på den lilla busstationen… Kommer du den senare tiden hinner jag hem och hämta bilen så kan vi dra direkt till stallet sen.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

