Hem > NLP, Träning och Hälsa, Utmaning > Ge mig balans

Ge mig balans

Jag hoppas inte någon tog illa vid sig det jag skrev häromdagen om upptagna killar. Även om jag skrev alla så menar jag naturligtvis inte att alla upptagna killar flirtar med andra. Oroväckande många gör det iaf. Men det begriper jag att det finns vettiga upptagna killar. Och jag antar att det finns vettiga lediga också. Menade inget illa iaf!

Jag vet att jag ibland uttrycker mig lite klumpigt men nu vet jag varför. I Mensa lär jag hitta andra med en släng av Aspergers eller vad det är man har med hög intelligens. Kände mig träffad. Ju högre iq – desto mer socialt avvikande… ;) Tur det finns NLP att rätta till sånt! :)

awkward

Precis vad jag ska! Ska bara ta reda på vem det är jag ska förföra

Idag blev det löpbandet en stund. Inte lika långt som jag tänkt. Men kändes ok ändå, efter fysen igår. Kondisen är på topp. Det som ”hindrar” mig är väl att det är lite trist att springa. Nu när jag kom hem förstod jag varför, hann inte ens till mina pepp-låtar i spellistan innan jag la ner. Nu blir det dusch, nudlar och skola!

Är trött hela tiden och vet precis varför. Går inte och lägger mig i tid. Jag vill inte sova på kvällarna. Om någon har lösningen på det problemet är jag idel öra.

Igår på fysen körde vi uppvärmning på pilates-boll. Aldrig gjort det förut. Beklämmande dålig balans har jag, I did not know. Det verkar ligga i släkten då det inte såg ut att gå helt 100 för Miranda heller… ;) Ska övas på bollen här hemma.

Inte konstigt man inte har balans i sitt liv när man inte ens har ett upptränat balanssinne!

doit

Träna träna mera!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

