Hem > Livet, Plugg, Träning, Utmaning, Valdemar > Det går bra nu

Det går bra nu

Jag har ett tag nu misstänkt att jag möjligtvis prioriterar träning före studier. Speciellt då träningsresultat varit enastående och studieresultat om inte beklämmande så iaf på gränsen till beklämmande? Men idag fick vi besked om tentan i offentlig rätt – och jag klarade den!!

Min första avklarade tenta! Vilket firades med att stöka i köket i 2 timmar ungefär: Rotsaker i ugnen, fetaost- och  soltorkad tomatfyllda biffar, sås och grekisk sallad. Grymt gott. Även delat en flaska vin med Miranda. Och spelat dataspel med Valle tills klockan blev alldeles för mycket. En härlig kväll!

Änna trevligt att dricka vin. Varför gör jag inte det oftare? :)

20130207-215038.jpg20130207-215049.jpg

Mat och vin

20130207-215057.jpg20130207-215143.jpg

Mammas galna gamer. Mycket rolig att spela med en påhejandes liten Valle. ”Är mamma grym eller, va va?!?!” ”Ja, mamma” :)

20130207-215108.jpg

Mammas lilla gamer

Jag börjar fundera på hur jag ser ut när jag går till skolan egentligen. Man vill ju se ut som en enkel typ av fashionista. Men ser mer ut som en tolvårig skolflicka med min ryggsäck. Bah, inget rätt! Kängor och ryggsäck ska bort. Införskaffas någon snygg bag som rymmer lagboken och slänga över axeln. Och skor med klack, både av skönhets- och bekvämlighets-att-komma-bort-från-slaskregnet-skäl.

kappa

How I think I look…

20130207-215028.jpg

…how I actually look

Annars går det bra nu! Träning på topp. Kommer överens med Valle, vi har skoj. Resa till Linköping planerad, utan barn. Stallhäng och barhäng. Verkligen välbehövligt och med gott samvete nu när tentan var ok!

Och när min 28 dagars utmaning är över ska jag inte fira med en semla. Jag ska unna mig nya skor, ny väska och frisörbesök!

20130207-215019.jpg20130207-215003.jpg

Glad idag och mage in progress

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

