Hem > Funderingar, Träning, Utmaning, Valdemar > Life at a new level

Life at a new level

Här är vi trötta!

Valle drar i mitt hår morgon som kväll. Jag försöker förstå nåt av skolan. Trots att både Ruzzle och Quiz Kampen slåss om min tid.

Trodde jag steppat upp från flirtande på Quiz Kampen till att hitta en dejt på Quiz Kampen. Hade till och med bestämt dag, han hävdade att han var helt galen i mig. Fast sen kom det fram att han ljugit om både namn och relationship status. Kul.

”Allt stämmer. Förutom…” Vad är det med folk? Har man det så dåligt i sina förhållanden att man måste kolla om man har chans på nåt mer? Good luck with that! Det är inte ett sådant förhållande jag letar efter iaf. Den saken är säker…

Bah! Idiots – who needs them?

20130205-103229.jpg20130205-103237.jpg

Valle gjorde ett konstverk av mitt hår och var sen misstänksam när jag lekte paparazzi vid frukostbordet

Nyttigheterna i min 28-dagars utmaning med hälsa och träning går bra! Träning ska strax finnas under fliken utmaning. Jag gjorde ett litet pass att köra hemma som jag tänkte göra då och då. Kallar det 100-passet:

  • 100 sek plankan
  • 100 situps
  • 20 armhävningar
  • 20 utfall
  • 20 squats

Tanken var såklart att alla skulle vara 100. Men insåg att det helt enkelt gör för ont med så många armhävningar. Jag gör hellre färre, nästan dagligen, än 100 en gång. Om jag ids blåsa upp pilates-bollen ska jag lägga till 100 sek balans också.

Ska bli riktigt fit och hitta mig en fin partner på gymmet istället. Roliga killar!

20130205-103248.jpg

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

