Hem > Utmaning > Utmaning januari-träning klar

Utmaning januari-träning klar

Summa summarum: 17 pass. Hade nog hunnit ännu fler om jag inte blivit så distraherad av… Livet?! :)

Nöjd är jag iaf. Och kör samma sak i februari tror jag! Motiverande.

Motivation är ju som allt annat – något man behöver jobba med dagligen…

Här kommer passen:

  1. 6 km löpbandet på 41 minuter
  2. BodyPump
  3. 9 km på cykeln med Valle i cykelstolen
  4. Dressyr på Jappa
  5. 6 km löpbandet 45 minuter
  6. Lördagsjobb 8 h
  7. Dressyr på Jappa
  8. 90 minuter Fys-pass
  9. Lördagsjobb 8 h
  10. 8,3 km löpbandet på 55 minuter
  11. Dressyr på Cameron
  12. 75 minuter Box-pass
  13. 75 minuter Funktionell Fys
  14. Lördagsjobb 8 h
  15. Dressyr med bommar på Pippi
  16. Kvällsjobb 8 h
  17. Kvällsjobb 6 h

Pass nr1pass nr5Pass nr 3pass nr2pass nr 11pass nr 10Pass nr 8Pass nr 720130108-225158.jpgpass nr 12pass nr 13pass nr 14pass nr 16pass nr 17pass nr 15pass nr 9Pass nr6

Och angående frågan om jag tröttnat på att se mig själv göra V-tecknet så är svaret JA

Kategorier:Utmaning
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

