Hem > Funderingar, Utmaning, Valdemar > Lejonkungen och trötta ögon

Lejonkungen och trötta ögon

Lördagsjobb blev dagens träning. Ska jobba två kvällar nu i veckan och om ingen misstycker kommer jag räkna de dagarna som träning också. Valle har varit febrig men mådde bättre idag så vi hälsade på Sabine och hennes familj. Mys! Och lyx att bli bjudna på middag! :)

Nu blir det Lejonkungen för hela slanten med min snoriga, varma, snörlvande, trött-ögda, glassätande Valle. Tyckte jag var pigg tills jag insåg jag var på väg att böla till inledningsscenen på filmen. Får nog göra en tidig kväll ikväll! :o)

Är sjukt sugen på semlor. Gjorde ett halvhjärtat försök att få Miranda att köpa med det hem. Eller ska jag måsta ställa mig och baka nu? Soon to find out. :)

20130126-193501.jpg

Skallen och kroppen är fortfarande med efter jobbet, ögonen försöker smita iväg dock.. ;)

  1. M
    januari 27, 2013 kl. 5:37 e m

    Vilka kvällar ska du jobba? / M

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

