Hem > Träning och Hälsa, Utmaning > Hitting hard!

Hitting hard!

Jag och Miranda körde ett box-pass ikväll. Det är änna trevligt att träna ihop. Ännu trevligare på ett pass där man ska slå på varandra.

Kul att vi fick beröm av ledaren då det var första gången vi körde box. Nåja, jag har gått Combat en gång innan och vi körde slag och sparkar på Boot Camp så jag har Rim att tacka för tekniken. Ändå var det ju första gången på just ett box-pass. Ledaren Juan som håller i detta och även fys-passen är väldigt rolig. Ska börja gå på fler av hans pass. Känner igen honom från spinningpassen jag gick på i min ungdom! :)

Hur som helst är det nog dags att lägga in en högre växel om jag ska slå några träningsrekord i januari. Å andra sidan är vilket resultat som helst bra, eftersom jag inte har något att jämföra med då jag inte räknat antal pass/månad tidigare. Blir nog inget bekymmer att gasa på en del dock. För så är det ju med träning – ju mer man gör det desto mer vill man göra det!

Hittade en inspirerande sida om träning, reasons to be fit. Funderade lite men kom sen fram till att jag gillar följande anledning bäst:

marathon

Kanske är ett LITET tag bort dock… ;) Man ska väl sikta högt iaf..

20130124-224526.jpg

Vi! Trötta, svettiga systrar. Osnygg bild men det skyller jag på den kameraskygge! ;)

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

