Hem > Livet, Träning, Utmaning > Solen är din vän

Solen är din vän

Idag blev det träning dressyrpass på Cameron. Pass nr 11 i utmaningen. En tjej i gruppen före sa något om att hon skulle beundra den som kan sitta upp på honom utan att använda pall (han är 180 i mankhöjd). Det tog jag som en utmaning och svingade mig upp. Win!

20130122-223833.jpg20130122-223839.jpg

 

Bråkstake till häst

Inför spännande morgondagens äventyr som jag för en gångs skull ska hålla TYST om så var det dags att göra något åt min frisyr. Eftersom jag varken har tid, pengar eller lust att gå till frissan var det läge att ta saken i egna händer. Hårfärg och ögonbryn, home made! Håret blev inte så bra som jag hoppats, men icke heller så illa som det blivit tidigare gånger… Får duga helt enkelt! :)

20130122-223846.jpg20130122-223851.jpg

 

Home made blondie

Kategorier:Livet, Träning, Utmaning
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

