Hem > Funderingar, Livet, NLP > How things turn out

How things turn out

Jag satt och kollade gamla foton på gamla bloggen igår. Hittade den fina bilden på slottet vi var på väg att köpa.

Så magiskt med ett slott liksom. Fast när jag tänker på det så spenderar jag andra magiska dagar i ett annat slott.

Och om det var så det skulle bli måste jag säga att det känns ganska bra ändå. :)

slottet1

 

Mysigt slott som inte blev mitt

slottet2

Inte för att detta slottet är mitt men jag spenderar ändå många dagar i denna magiska lokal (det är alltså kurslokalen för min NLP-master)

Kategorier:Funderingar, Livet, NLP Taggar:, ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

