Hem > NLP, Plugg, Träning och Hälsa, Utmaning > 90 minuter Fys

90 minuter Fys

Fys-pass på 90 minuter med Miranda var skoj! Cirkelträning. Hopprep, utfall med 10 kg vardera sida skivstången, knäböj med 12,5 kg (här behövde flera av oss hjälp för att få upp stången på axlarna haha), magövningar och kettlebells!

Galet jobbigt. Det sistnämnda var första gången jag använde.

Nu är jag redo för ett avsnitt Mentalist och sen sängen.

Jag är trött, duschat, tränat, packat ryggsäck, gjort NLP-läxor, packat matlådor, handlat snask till tentan. Hoppas jag är redo för att gå på NLP-kurs kl 8-12 och tenta kl 13:30-18:30. Kommer bli en låååång dag. Wish me luck!

20130116-200013.jpg20130116-200018.jpg

Taggar för träning och efter träning. Man ser på båda korten tydligt att jag är trött, då mitt ena öga verkar sega lite… ;)

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

