Zombie Martina

Trött!

Ridning ikväll. Även denna gång på Jappalou. Tror jag börjar gilla honom mer och mer. Så länge man inte får en ordentlig spark i stallet så är han ganska trevlig att rida. Fyrtaktsgalopp i höger varv till trots. Pass nr 5 i utmaningen tror jag. Update: nr 7 menar jag. Där ser man.

Vad gäller skolan har jag bestämt att jag är färdigpluggad! I den mening att nu går inget mer in. Därför finns det ingen anledning att plugga nåt mer – ehr ist Full! Så ”tar ledigt” från plikter ikväll. En dusch och ett avsnitt Once upon a time.

Ett bekymmer i taget. Imorgon åker Valle till sin pappa efter dagis. Så jag kan koncentrera mig på att göra klart modelleringsarbetet till NLP-kursen/städa klart här/träna/handla och packa mat inför monster-torsdagen/fortsätta min seriösa flirt med en kille på Wordfeud.

Sounds like a plan!

20130115-215512.jpg20130115-215445.jpg

Valle arg och söndagens snowracer-åkning med Teo. Ja det är pappa i bakgrunden

20130115-215504.jpg

Ett försmak av nästa veckas bekymmer. Jaja, first things first

20130115-215518.jpg20130115-215525.jpg

 

Jappa snygging och zombie Martina

  1. januari 16, 2013 kl. 10:27 f m

    Gah, jag ”lyckades” med samma sak, att missa tacka ja till kurserna=(!! Jag har ordnat den en av två kurser i nuläget. Får lite(!) problem om det inte går igenom!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

