Hem > Funderingar, jobbet, Träning och Hälsa, Utmaning, Valdemar > Lördagsjobb och annat

Lördagsjobb och annat

I veckan var vi och hälsade på Trez och Vincent. Mysigt. Viss skillnad i storlek dock, Vincent är snart året gammal. Valle var nog lite förvirrad den dagen för när vi åkte därifrån sa han: ”Det var roligt att leka med Fina…” Det var ju inte Fina vi träffat. :)

20130112-215549.jpg

 

Ett bra foto iaf…

Jag jobbade idag. Började 6:20. Var hyfsat pigg hela dagen utom sista halvtimmen. Tänkte det var gött att jag var så pigg ändå, har inte jobbat på ca 2 månader. På vägen hem körde jag på en centrifug och insåg att jag inte var så pigg som jag ville intala mig. Åkte till mamma för att hämta Valle. Vi busade i soffan och tog foton. Jag somnade en timme med huvudet i Valles knä. Han tog tillfället i akt att göra en ordentlig dread i mitt hår. Aj…

20130112-215638.jpg20130112-215647.jpg

 

20130112-215653.jpg20130112-215705.jpg

 

Såg ut som en teletubbie i håret ju…

Jag känner mig lite otagg på bloggen för tillfället. Eller ja, det har pågått ett tag. Jag har inte bestämt hur jag ska göra. Jag tycker om att blogga men det känns som att jag håller en jättelång monolog för mig själv och ingen lyssnar. Jag ser att folk går inte och läser men jag vet inte vem/vilka som gör det? Känns lite dumt. Man fläker ju ut halva sitt liv här och det gillar jag. Fast det vore roligt att veta vem som kikar in.

Annars räknade jag lördagsjobbet som ett träningspass. Dels för att det är ett träningspass: Stå upp hela dagen, gjorde 42 lyft á 5 kg och 208 lyft á 25 kg, bland annat. Dels för att jag inte hinner/orkar träna när jag jobbar lördag och min ekonomi skriker efter pengar. Dock glömde jag ta foto direkt efter jobbet så blev ett foto i bilen på väg därifrån. Vid närmare eftertanke kanske fotograferande medan man kör hör ihop med ovan nämnda påkörning av centrifug? Näää så är det nog inte. :)

20130112-215601.jpg

Living on the edge!

Kan även meddela att jag börjar lessna på mina egenfotade bilder av mig själv görandes v-tecknet. Jag kör januari ut. Så får vi se om jag någonsin vill göra den gesten igen… :)

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

