Hem > Foton, Livet, Valdemar > Lerum och mobilfoton

Lerum och mobilfoton

Gamlestaden är verkligen platsen där allt händer. Igår när jag kommit hem från skolan höjdes pulsen en aning när polisen ringde på min dörr. Vad i hela världen har jag nu gjort? hann jag tänka innan jag öppnade. Det visade sig att det varit skottlossning på caféet som ligger utanför vårt köksfönster och polisen ville veta om jag sett någonting. Vilket jag inte hade.

IMG_5717

Avspärrningar

Jag och Valle tog tillfället i akt och flydde ut på landet ;) till Lerum för att hälsa på Jane, Isa och Vera. Vi åt scones och pratade medan barnen lekte/bråkade… :) Mycket trevligt! Jag och Jane lärde känna varandra i stallet och det är roligt att vi båda låter Valle och Isa rida. Man får ju uppfostra barnen med de intressen man vill att de ska ha. :) Great minds think alike!

IMG_1022IMG_5721

Till vänster är senast vi träffade Vera och till höger är Vera och Valle. Jag ser också att bildkvaliteten från gårdagen lämnar mycket att önska. Hade varit kul om jag knäppte lite kort på Isa också. Better next time. Och kanske tomten ska komma med en kamera till mig? (som om tomten läser det här..)

Annars gjorde jag en rensning bland mobilfotona igår. Inte konstigt iphone är seg när man har 1200 bilder på den. Kul att Instagram sparar fotot på mobilen när man lägger upp det. Samtidigt segt att den gör så, blir ju så många fler foton… Och de finns ju redan att hämta på Instagram.

Hur som helst så sparar jag en del roliga bilder jag hittar på Facebook på mobilen också. Jag la dem i en egen mapp och tror jag ska portionera ut dem här på bloggen. Säkrast är nämligen att spara alla vettiga saker på bloggen, Facebook och Instagram – då kan man hämta dem därifrån när datorn kraschar nästa gång. Börjar änna bli dags snart, har nog haft denna datorn över ett år… :)

IMG_4525

Typ såna här roliga bilder :)

IMG_4628

Kanske kloka ord

IMG_4632

Var det såhär det gick till månntro?

IMG_4655

Hehe, ja det kanske jag gör… :)

IMG_4909

;)

IMG_4992

<3

Kategorier:Foton, Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

