Hem > Foton, Livet, Valdemar > International Fest

International Fest

”You’re so far past the line that you can’t even see the line”

Firmafest var sjukt kul! Väldigt tungt, sent och hårt. Väldigt glad och väldigt roligt. Väldigt dyrt också.

Inga skandaler vad jag vet om. Skoja bara, jag vet om massa skandaler! Inget jag kan berätta om dock… :/

Det var roligt att träffa alla. Alla verkade glada att se mig. :) Vi drack shots och jag glömde äta varmrätten. Snyggt. Jag drog hit folk på efterfest. Det var kul. Miranda hade hört oss redan i trappuppgången och pluggat in öronproppar. Vi gick glatt in och skrek i hennes rum. Mycket normalt.

Tänkte låta bilderna tala för sig själva men insåg sen att det bara var en bild jag kan med att lägga upp. Illa! :)

20121216-195802.jpg

Det enda vettiga fotot i min kamera med 3 människor och 0 grimaser…

20121216-195812.jpg20121216-195824.jpg

Morgonen efter och en bild på Valle i glasögon som kom skickat till min mobil :)

Gårdagen blev en seg historia med huvudvärk som vägrade ge med sig (I wonder why)… Varken dusch, mat, tabletter, promenad, vila eller alkohol rådde på den! Mirandas glöggkväll här gick av stapeln. Pinsamt nog satt jag mest och väntade på att folk skulle gå hem så jag kunde lägga mig och sova. Glöggen var god iaf…

20121216-195849.jpg

Glöggmakerskan

Hämtade Valle idag. Förstklassigt mys till mig! <3

20121216-195926.jpg

Sötnos. Mindre fresh mamma… Still risig

Målet med helgen var att vara körduglig i morse då jag, Valle och min mormor skulle på Lucia i stallet. Det började kl 14 så då mådde jag helt ok.

20121216-195949.jpg

En garde! Vi lekte duell med 2 ridspön. ”Everyone does it. At least everyone I know!” :)

20121216-200004.jpg

Valle fick rida på Julle igen (mycket viktigt att det var ”igen”)

20121216-200024.jpg

Valle envisades med att jag skulle knäppa massa foton på Lucia-tåget med hästar och jag kan för mitt liv inte begripa varför!?! Man ser ju knappt vad de föreställer, haha… Fint var det iaf!

Kategorier:Foton, Livet, Valdemar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

