Julfest

Lucia igår på dagis var mysigt. Jag var först och fick sitta med barnen och pyssla. Det var pysslande med julkort, lim och glitter. Några var i köket och bakade. Efter ett tag fick föräldrarna ställa sig ute och vänta på Lucia-tåget som kom ut.

Jag försökte locka dit Valle men han vart helt plötsligt mammas lilla kille och ville bara vara med mig. <3 Sötis! Så jag stod nöjd kvar i hallen och värmde mig medan alla andra föräldrar stod ute och frös. Valle ville sjunga också, en kratta i handen och sitta i mitt knä. Jonny var där också. Sen smet vi innan det var slut så vi slapp trängas med alla.

20121214-113447.jpg20121214-113457.jpg

 

Mys på morgonen – räkna till 13 på fingrarna och dra sönder mammans hår

20121214-113505.jpg20121214-113513.jpg

 

Min söta tomte gjorde ett konstverk av limstiftet. Sjukt kul :)

Ikväll blir det julfest!

Min lugna tränings- och pysslardag här hemma idag blev lite kortare än tänkt då jag vaknade kl 11. Jaja, får passa på att sova ut när man kan. :) Mitt mördarpass på gymmet verkar luta åt långpromenad x2 istället.

20121214-113530.jpg

 

Kände mig lite träffad av denna… ;)

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

