Hem > Funderingar, Livet, NLP > Välfylld vecka

Välfylld vecka

Nu händer det saker!

Såhär före jul har väl de flesta fullt upp. Jag måste såklart vara värst och har planerat:

  • Skolgång
  • Ridning
  • Träning
  • Coachning
  • NLP-plugg
  • Juridikplugg
  • Frisörbesök
  • Bloggning
  • Julklappshandlande
  • Julfotande
  • Beställande av julklappar
  • Födelsedagshandlande
  • Fira mammas födelsedag
  • Lucia-firande på dagis
  • Lucia-firande i stallet
  • Julfest med jobbet
  • Glöggfest här
  • Organisera NLP-träningskväll
  • Fortune Cookie-bakande.

Och det var bara den här veckan. Farligt nära gränsen för vad jag pallar. Och idag när jag fick veta att vi har ett grupparbete i skolan som vi ska få reda på grupperna imorgon och göra klart arbetet för inlämning på söndag var det bokstavligen något som brast inom mig. Hej magkatarr!

Jag skyller på att Miranda smittat mig. Bortsett från detaljen att det inte smittar.

Nåja. Det här ska nog gå bra. Det som är bra är att jag är på oförskämt bra humör sedan igår. Lunch-coachning på stan med min lyxcoach var också en stämningshöjare. Och många av sakerna på listan är redan gjorda. Sjukligt effektiv alltså… ;) Bara den där förvirringen som uppstår när jag är nära gränsen för vad jag klarar: Jag börjar blanda ihop dagarna.

Bara att fortsätta planera. Planera, organisera och prioritera. Kör!

give up

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

