Hem > Adventskalender 2012, Funderingar, NLP > 10 – Vad ville du att dina barn skulle heta när du var liten?

10 – Vad ville du att dina barn skulle heta när du var liten?

Jag hade många förslag! Dawn, Danny, Jessica, etc. [Ok, verkar inte komma ihåg så många här ändå, listan var rätt lång. Om det beror på att det var länge sedan jag var liten låter jag vara osagt…]

När Valle väl föddes förändrades allt. För det första insåg jag att man skulle komma överens med en annan person om barnets namn… ;) I did not know!

Annars hade jag ganska nyligen en helt lista på vad mina 3 nästkommande barn skulle heta, så det skulle passa med Valdemar: Valentin, Vincent och Vilda. Just nu har jag bara ett namn som ligger i tankarna: Ester. Men det är inte helt aktuellt (barnet, inte namnet). Nåja, ett senare bekymmer. :)

jessica

 

Jessica kom inte helt otippat som önskemål efter åratal av läsande om tvillingarna Wakefield

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

