Hem > Adventskalender 2012, NLP > 7 – Beskriv din klädstil

7 – Beskriv din klädstil

Hur ska man beskriva sin egen klädstil? Gillar fina kläder. Jeans. Fina tröjor. Svarta klänningar. Spets, blommor, leopardmönstrat. Kavaj. Även militärmönstrat. :) Assymetriska tröjor. Svarta och beige. Kläder från Vila. Kläder från Nelly. Typ juridik-kläder. :) Intalar mig att jag mest klär mig som bilden nedan.

Den nedslående verkligheten är nog tajta träningsbyxor och t-shirt. Det vill säga det jag alltid går runt i hemma. Önskar bara att det var snyggt. Det hade varit sweeeeeeet. :)

klädstil

Sjukt nöjd med dessa plagg från Nelly. Önskar bara att man inte frös häcken av sig när man hade på sig dom… :/

  1. december 7, 2012 kl. 9:06 e m

    Fast vem har tid för långa promenader i tid och otid ;)

  2. december 7, 2012 kl. 9:06 e m

    Inser nu att jag kommenterade på fel inlägg…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

