Hem > Livet, NLP > Planer

Planer

Här var det seriöst!

Igår var jag på ett möte i World Trade Center (japp, så heter det visst) i stan och diskuterade planer för mellandagarna. Det känns kul. Känns som att det kan bli något riktigt bra av det hela.

Jag har velat starta eget tidigare men funderat på vad i hela världen man skulle göra? Vad kan jag liksom? När jag kom på det så blev valet ganska enkelt.

 

Mycket seriöst

Leker med tanken. Egna tider, egna pengar. Eget kontor. Visitkort. Egna idéer. Tro på sin egen idé. Vara sin egen lyckas smed? Ja, varför inte liksom? :) Vi får se. Jag tänker att man måste våga prova i alla fall. Jag ångrar hellre det jag gjorde, än det jag aldrig gjorde.

Kategorier:Livet, NLP
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

