Hem > Funderingar > Handen upp

Handen upp

Min sons pappa är tillsammans med min lillkusin på 19 år.

Min kusin på 19 år är min sons styvmamma.

Mitt ex är tillsammans med min kusin.

Being paranoid doesn’t mean they aren’t after you.

Handen upp ni som visste detta. Nu tack!

Update: Jonny berättade INTE detta för mig. Valle försa sig och så fick jag dra det ur Jonny. Just ja, när jag skrev ”handen upp ni som visste” så trodde jag faktiskt inte att det var någon som visste.

Och så den uppenbara: Jag är buksvåger (eller vad det nu heter) med min kusin! Bläääääääääääääää Update: buksvägerska heter det

Kategorier:Funderingar
  1. november 26, 2012 kl. 7:52 e m

    Handen upp nu då för HELVETE alla som visste om detta!

  2. Suzz
    november 27, 2012 kl. 6:59 f m

    Har egentligen bara ett ord angående det här… -”aouch”.

    Nej jag vet, det hjälpte inte ett dugg :(
    Osmakligt. Se, ett till ord.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

