Hem > Funderingar, Livet > Mer lost än vanligt

Mer lost än vanligt

Jag känner mig allmänt förvirrad och fucked-up för tillfället.

Lyckades med konststycket att slarva bort mitt busskort på krogen. Blev inte bättre med att det köptes drinkar på kreditkortet. Och mini-hjärtattacken jag fick igår när jag inte kunde hitta returblanketten för Nelly-paketet. Klänningarna kostade 3000:- och jag ska bara behålla 2 st…

Verkar dock som att det löser sig.

Och så är det omtentan i Grundläggande Juridisk Metod på måndag och pluggandet går fruktansvärt dåligt.

Träning blir det också ont om i veckan. Orkade inte igår och  nu är schemat fullt av andra saker fram till lördag då det förhoppningsvis blir BodyPump. Ridning ikväll. Men det enda jag vill göra är att dagdrömma och lyssna på Taylor Swift…

Dagens citat:

Närma dig köket och kärleken med djärvhet

Jaja, vi får se. :/

Kategorier:Funderingar, Livet
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

