Hem > Funderingar > Date tree vs. whining

Date tree vs. whining

B som Boring! Jag har tråkigt. Det måste hända nånting snart. Det känns som att jag spenderar dagar sittandes i soffan läsandes en bok. Bokstavligen är det precis vad jag gör. Frågan är bara vad jag ska göra åt det?

Det känns omöjligt att styra upp någonting. Ingen vill träffas. Eller göra någonting. Ingenting att se fram emot. :/

Dagens citat kommer från gårdagens Dexter:

I don’t have a life. I’m not even dating!

Date tree

Någon som vill ses? Händer ingenting på Facebook som vanligt. Funderar på vad i hela världen man ska göra för att folk ska vilja hitta på något med en. Förslag?

Ni kan börja med att kommentera annars blir det bloggstrejk. Känner mig lika less bloggen som det mesta annat.

_____________________________________________________________________________

Update: Med rätt att få gnälla lite så vill jag skriva följande här i bloggen (ja, istället för att ta upp det med berörda personer): Jag börjar bli sjukt trött på folk som säger att de vill umgås men sen aldrig går att få tag på! Typ ids inte svara när man ringer, sms får man svar på efter en vecka, samtidigt som de säger att de vill ses. Va fan, ska det vara så svårt att kläcka att man inte vill/ids umgås?! Tröttsamt.

You are either on my side, by my side, or in my fucking way

Vad önskar ni av era vänner?

Kategorier:Funderingar
  1. november 15, 2012 kl. 9:47 e m

    Vad trist med så tråkiga vänner!! Men du ska se att det vänder=)! Jag tycker d sällan är ngn som har tid att ses på vardagarna. Oddsen är något högre på helgerna =)! kram kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

