TGIF

Eller ja TGIF?? Vet jag inte om jag kan kalla det när jag haft långhelg sen i tisdags. Har ett grupparbete i skolan. Som jag och fyra andra (!) ska göra. Måste säga att mitt deltagande var lite tamt. Man vill ju inte skriva massa och sabba för de andra, när man inte har någon koll. Hoppas de inte märkte det… Lol.

Träna träna träna! Brukar springa på löpbandet tills jag nästan spyr. Idag spydde jag nästan under BodyPump. Ökade vikterna ännu mer den här gången. Ska nog ta det lite lugnt med ökandet. Gillar när det knakar i armar och ben bara. Hooked!…

Det är vad som händer här. Valles farmor är på besök och bor med Jonny och Valle. Jag, Valle och Agneta var i Allum och lunchade igår. Mycket förvånad blev jag när Valle skulle gå på toa och blev vansinnig på mig. Han insisterade på att gå in själv. Så jag fick gilla läget och vänta utanför medan han gick in och låste. Haha, här har man inte mycket att säga till om. :)

Dessvärre har deras hushåll drabbats av magsjuka. Så imorgon på öppet hus på mitt stall är det bara jag och Valle som åker. Och Miranda och vår mormor. :) Valle och Miranda ska prova ridning. Skoj!

Annars kör vi hälsodieten här. Bakade nyss raw chokladbollar till fredagsmys. Dadlar, kaffe, kakao, havregryn och nötter. Gott! Men tror de innehåller rätt mycket energi så ska ta det försiktigt med hur många jag äter. Gjorde massa lax i ugnen häromdagen som jag äter till lunch och middag. Sjukt gott.

Strax blir det storstädning här hemma och sen liten löptur. Kom på att jag faktiskt tränar inför Göteborgsvarvet… Så kanske dags att kolla läget på en 9 km-slinga. Red 70 minuters ridlektion igår. Riktigt trevligt att börja dagen i stallet. Orkade dock inte med någon löpning då heller, så tror det bästa är att inte tänka, bara gå ut och springa, springa och inte stanna. :)

Coach-samtal igår var trevligt. Redde ut lite mer tankar och känslor om plugget. Mys hos Mirja på kvällen – måste erkänna att jag blir sjukt sällskapssjuk av det här… Det här att inte träffa folk. :) Andra bullar blir det imorgon, med halv 8-middag hos Jessica och utgång! Min plånbok har visst varit på vift sen igår eftermiddag men Miranda hittade den i bilen idag. Ibland har man tur. Speciellt som jag chansade och varken spärrade kort eller förlustanmälde körkort. Vägrar som göra ett nytt körkort. Igen. Det var bökigt nog när jag blev av med väskan. Tur den dök upp.

So long!

20121102-162737.jpg

20121102-162800.jpg

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

