Hem > Foton, Funderingar, Träning och Hälsa, Valdemar > Bah bloggfanskap!

Bah bloggfanskap!

Tråkblogg! Tråk-tomt med kommentarer. Var det inte ens någon som var nyfiken på hur min dejt gick?

Om det här fortgår kommer inläggen bara bli glesare och glesare. Mer en varning än ett hot.

Hänger och micro-bloggar på Instagram en del så denna är lite oprioriterad.

Hur som helst, vad som hänt sen senast är följande:

  1. Valle magsjuk natten till fredag. Jobbigt, dels för honom och den stackars mamman som fick städa säng och soffa, dels för mostern som inte heller fick sova gott, dels för mamman som fick trolla med barnvakt för att inte missa att leka konflikt i arbetsrätt i skolan.
  2. Dejt fredag kväll.
  3. Baksmälla och promenad lördag.
  4. Någon var liten och vaknade kl 3 i natt och gastade på den trötta mamman ”Jag vill åka till pappa!” – inte helt populärt.
  5. Bodypump ikväll som gick bra trots tråk-humör. Sprang på löpbandet under dagen också, det gick dock åt skogen. Tråk!

Over and out.

 

Sötnöt i vagnen på långpromme och bråknöt vid frukostbordet i morse…

 

 

Hälsosam frukost och framsteg på träningen!

 

Känner mig hyfsat träffad av denna bild. Det här är nog min rätta sida – börjar mer och mer misstänka att jag är en skitstövel. Word!

 

  1. oktober 29, 2012 kl. 10:12 f m

    Tjena!! Jag får inga kommentarer alls i min blogg, men jag bloggar på ändå, för jag har bloggen som en form av dagbok och tycker att det är roligt att ibland kolla bakåt i tiden på vad man har gjort. Överlag sen facebook tog över, så tycker jag att det har blivit mindre kommentarer både på bloggar och i gästböcker på hemsidor. Men jag är i alla fall nyfiken på hur din dejt var!! =) Kram på dig!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

