Hem > Plugg > Mycket seriöst

Mycket seriöst

Studierna går ganska bra. Är ”ledig” i dagarna två. Tenta imorgon.

Tydligen kommer ca 60 % av oss nya juridikstuderande kugga första tentan. Vi som är antagna är de 240 lyckliga av ca 5000 sökande. Så vad tror vi? Tillhör jag de 40 % smartaste/bäst förberedda av dessa?

Imorgon kl 9-14 får jag första beskedet av det. Wish me luch!

 

Min juridiska ordlista råkade jag skriva in i mitt och Valles skoj- och ritblock. Lite pinsamt att bläddra i det i skolan! :)

  1. oktober 18, 2012 kl. 9:49 e m

    Nämen Manne är ju med=)! Va gulligt!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

